Tuesday

shitt

gahh . ini bukan yg dirancang . td ym arep . tanye pegi ta esok . dy ckp pegi . aku un oke je lah en . pstu msg put , dy ckp dy tana . na pegi gn haziqah . arghh . aku try ah pujuk en . dy tanye mak dy , mak ta kasi . aduhh . aku un bagi la kate2 semangat la kunun . try na tlg dy bodek mak dy . haha . sekali dy ckp , aku da la tade duet . tinggal rm10 je . aku ckp ah , aku belanje ! dy ckp taya ah . aku tepakse ah hutang gn mak atau abang . bhaha . padehal abg dy un slalu rembat duet put . sengal abg . yea . dapat pegi setelah dibodek beberape kali . huhuh . alhamdulillah . oh ye , dy ckp dy takenal arep . aduhh . sukati kauu la put . dan kesedihan bermula semasa aku mensms azizan hakim . tanye la , pegi ta ? dy ckp , aku tade duet ah . lgpun , tangan aku luka , tade baju lengan panjang . aduyy . mase tu aku tgh denga lagu hujan - kotak hati . sumpah mmg sedih ah lagu tu . aku denga un da nangis dah :( betol . ta tipu . mmg nanges . huhu . aku ckp kt dy , kauu . so , tapegi ah ? dy bls , lau kau takesa aku ta pegi . arghh . aku mengalah ah . penat penat aku bodek put , skg kau lak ? banyak cantik kau . aku un , sukati kau la zizan . bgtau arep ta jd esok . then , aku bgtau put , ta jd . cancel . no . dy ckp , bodoh ah . penat penat aku bodek parents aku ta jadi lak ? aku baru terpk na beli novel esok . aku un mcm .. perasaan geram ah en . aduh . sukati kau la ! aku penat na lyn korang ! tapaya la jadi adek beradik angkat angkat neh sume ! mmg mcm sial ah mase tu . na aje aku ckp kt put , arep gn zizan mcm tuh . tp , huhu . so , konklusi nye . esok pd hari rabu 10 jun 2009 takan ade pegi bandar bersama arep , put , zizan dan mas . itu hanye rancangan dan rancangan itu musnah dgn berkelip kelipan mate . yea ? perasaan ? mcm syaitan . bangang . huhhhhhhh !!


extraa : tetapi , hari khamis , insyaAllah akn pegi banda bersama rakan sekelas (:

0 kutukan: