Monday

'super' holiday

gahh . aku da lame en ta update blog ? adeh . alasan ? mls mls mls . cukup ? hmm . holiday aku bosan ah . inilah ceritera hidup aku semasa holiday ini .

RABU , 3 JUN 2009 .

ohh . ini , pegi bandar bersama gumuk kuasa 3 (: sumpah best . oh ? a'ah . baru skg na cite . sekian lame peristiwa ini berlaku baru today mau cite . biase la , org mls . hek :P . hu . pukul 11 lebih da pegi sinma . menunggu , oh . ta sampai lg . beberape minit , sis ketot arrive . muke da blur en . aduhh . menunggu lg . seketika slps itu , sis gumuk dtg . then , g kp . beli tiket tgk wyg . ini sis gumuk belanje . menunggu , da sampai mase masuk . oh , ta saba . yeaa , syurga cinta :D . best best best . sedih pun ade , nangis :( ta abes abes di ejek . tp tape , sabar ! aha . then g jalan jalan la . nmpa 4g terus g km . sebokk ah 4g . sepuk kang . da sampai , beli ape ek ? ah , nombor baru . da pilih pilih pilih tu , da dpt satu dgn bantuan si gumuk (: . ah , aku tgk je makcik tuh , makcik tuh tgk balek . then dy ckp , "duet ?" ahh , tersenyum tersipu sipu di situ . ingatkan ape . yea , terlupa na bayar . hek ! selekeh la aku nie . yea , then beli big apple and ice kimo . sedapp . then g popular . tgk tgk buku jea . tabeli , ta cukupp duet ! sis ketot lg lah , duet ta cukup , kad popular un terlupa na bawak . ciannn . then jalan jalan lg . sampai la kitorang semua da balek . haha . *peristiwa maseh panjang , mls na cite jea* .


SABTU , 6 JUN 2009 .

hoho . mase neh balek kg :) . malas lg . pukul 9 ta silap bertolak dari kluang ke kulai . kulai kt mane ? johor ah . aduh . 1 jam je . dlm kereta , duduk kt tgh tgh . kanan abang , kiri mak . huu . buatpe ? tido la . ape lg en . da bgn tuh , terdenga lak lagu lady gaga . pokerface . haha . da bgn terus nyanyi dlm senyap lagu tu . mase tu lg bape minit da na smpai kg . da smpai uh , muke blur -__- . na turun kete un mls . salam salam salam sanak sepupu . bhaha :D . tgk kt dlm , diorang buat parti . parti ape ? aha . kuaci . ye , kuaci . hek . atas meja bersepah dgn kuaci . aku ape lg , join ahh . aha . bosan ah kt kg . tgk ade buku , terus bace . buku aku mahu popular . oh , tadela . aku bkn mahu popular . just sekadar alas perut je bace buku tuh :P ceh . haha , then balek . oh , bergegas msk kereta . aha . sampai ruma dlm pukul 1 pagi lebih . aku tido kol 2 lebih . haha .


AHAD , 7 JUN 2009 .

kenduri kahwin . huhu . diorang neh kawen je keje . ta penat ke ? =.= . aha , bile la aku na kawen ? bhaha ! maseh terlalu muda la mas . saba saba . haha . rumah pakcik tukijan la . anak dy kawen . pegi la , dtg dtg salam salam amek pinggan amek makanan . adat la tu . huhu~ tetibe nampa kwn abang aku . ohh ! abg faisal :) kwn dy sejak darjah 6 . setelah di tolak dan ditambah lalu dibahagi suda 5 tahun plus plus ta jumpe dy . rindu la bhai . aku egt lg , dulu aku ade crush gn dy . haha ! umo dy sebaya gn abang keempat . 18 tahun . tua . haha . pelik aku tgk dy . hek . makan tanpa selera . huu . da abes , balek ah ape lg . huu . mase balek , terserempak ag gn abg faisal . dy tegur aku . dy ckp , "hoi" . aku jeling je . jelingan manja lahh . aha . ta sangke dy egt lg aku . bhaha . bangge siut . konklusi , happy lah juge . muke bole thn >_< . haha .

ISNIN , 8 JUN 2009 .

ohh . ini , aku online myspace . pukul 2 pagi . haha . abg aku la , asek mengadap laptop 24 jam . inilah peluang keemasan aku utk online . huhu ! da bukak , tulis kt status . tetibe org kumen . zaim ah . haha . dy ckp suro tido . eh , sukati je . pstu suro on ym . ahh , takan na cite ape yg kitorang chat kott . rahsie ahh . shhh ! hek . mcm mcm dy bebel . kt kelas diam semacam . huhh . oh , ini antare rakan lelaki plg rapat kott . haha . kitorang sembang sembang sampai kol 4 pagi . hek . ta gntok plak aku mase tu . zaim hantar lagu . lagu sugar oleh flo rida ft. wynter . song feveret uh ! thanks zaim ! syg kauuu . yeah ! then , lps zaim off , aku g blog spe entah . men bace je . pukul 5 pagi mak dtg . suro tido . haha . ye ye . aku dgn seikhlas hati mengoffkan laptop ini . masuk bilik tido~

tambahan (:

pengakap pegi camping . huu . 4hari 3malam . aku , put , arep gn zizan janji pegi tgk wyg hari rabu . can't wait ! hrp berjalan lancar . because , puteri gn arep sdg gaduh . oh please . wish me luck . aku rindu ah korangg ! camping je . geram aku . aha .

0 kutukan: