Friday

british council connecting classrooms

oh . penat buat multimedia presentation tau tau . aduhh . mlm td , *mlm td ke ?* na siapkan cultures in europe . aduh . kembar sy suro bwat bnde tuh . oke baek . cari maklumat sekitar yahoo dan google . tadelaa cari sungguh sungguh . kejap buat kejap ta . haha , busy gn myspace . lgpun mase tu tgh chatting gn faiz dalik . aha . mmg saket pinggang meh . but the show must go on ! o yea . aku ingin membuat negara France & Spain . tp , france culture ta dpt , traditional food dpt lak . spain pule culture dpt , tp traditional food ta dpt ! geram geram . setelah ditolak tambah lalu dibahagi maka aku buatlah negara Spain & Germany . *walaupun aku minat gila gn makanan kt france* :D . yea , akhirnye , dgn izin Allah , siaplah bende alah neh :D then pagi dtg skola la na buat power point . mase tgh tunggu cgu bukak bilik komp put msg ta dpt dtg . pening dy kate . aku ta bls . tade kredit . hoho . geram ah . after that , kak syira ajak men congkak . aku on je . then si harris sebuk je . huhu . then da masuk bilik komp uh , tunggu lyana gn aisyah . lyana je dtg . aisyah entah ke mane . gedik btl ta dtg XD . lalala . so , aku gn lyana jela buat . then muiz dtg bwk pendrive put . haa , buat buat buat . then balek . pendrive puteri kosong laa . kejam kau put .

*harris duduk spt di jepun ?*

*ini pula bagaimana ?*

ps ; tajuk bende neh ? I'm a Global Citizen yea :)

2 kutukan:

atieqa said...

aar,
menatang ni bwat dgn kelas sis.
tp sis maaaaalas giler na masuk campur.
malas. malas. malas.
bahahha :D

biarlah mereka yg bersmgt masuk.
klau de jepun laen la cte en :P

si gumuk said...

mls ? alasan tuh :D
haha . yea ,

haha . jepun pn bole masuk gak .
yeaa . semangat wajar :DD