Monday

pig and piglet ;p

ahhhh, ummmmm. ehhhhhhh? alaaaaaaaa, tapiiiiiiiii?


ish. no use la. this stupiddd fcuking life neh kan kan. it's hurting me. ouchhh. somebody give me a bandage. ;p gahhh. rase mcm na maty. tp tanak pun. tapiiii? ahh. abaikan. malasla na luahkan. nnt maken saket rasenyee. tkpela, aku simpan utk aku sendiry. biar aku yg tanggung. kan? ;) but, give me a chance to say thank youuu for making me smilee;) in front of you, ok? :D

-----------------------------------------------------------------------------

ok ok. bulan puase neh, aku na ckp Selamad Berpuasa, Selamad Bersahur dan Selamad Berbuka Puasa :D Selamad bercuti tkpaya! sbb, lps cuty neh ade exam. mcm babayyy je ;p aku na target sekurang kurangnye dpt 6A. tknk lg da dpt D bm, C sejarah. tkmau! tkmau! ;( malu jeh. umm, ape lg na ckp ekkk? oh, rinduuuu la dekat gemooookk. *aish, bkn sis gumuk lah. tp, rindu dy gak! haishh ;p* heheeee. taktak, namee dy kan, gemoookk comell bergayee ;p bhahahahaha. selekeh siodd name. mampus ahh. ape aku kesa en? en? lalalala~

dah, dah. tuu je. aha, assalamualaikum;p

0 kutukan: