Saturday

tag [o1]

from : si ketot2 , si gumuk :))


1. bekas kekasih saya adalah :
?

2. saya sedang mendengar :
my lips like sugar ;)

3. mungkin saya patut :
menyanyi sekuat hati?

4. saya suka :
makan smpai gumuk. dan nyanyi2 smpai gegar segalanya :P

5. Sahabat2 baik saya :
sesiapa yg dirasakan perlu. spe?

6. Saya tak paham :
ape itu cinta? HAHA.

7. Saya kehilangan :
kesayangan saya! handphone ku :((

8. Ramai orang kata :
saya neh gemuk! :D

9. Makna nama saya :
mas = ?
liyana = yg halus :P

10. Cinta itu adalah :
GILA :D

11. Di suatu tempat, seseorang sdg :
mengurek idung dan mengeluarkan usus nye

12. Saya akan cuba :
menjadi diri sy yg seaslinye!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
tgk laa kamus. apadda.

14. Telefon bimbit saya :
hilang? waaa.

15. Bila saya terjaga dari tidur :
akn tido balek. smpai mak marah. huu.

16. Saya paling meluat apabila :
melihat muke makhluk tu setiap hari

17. Pesta/parti adalah :
party? juget2?

18. Haiwan paling comel yg pernah saya temui ialah :
kucing di blakang uma. hee.

19. Peringkat umur yang palingmenyeronokkan bagi saya ialah :
tahun 1996. mse tu muda seyh!

20. Hari ini :
handphone sy ilang buat kali ke-3. namun, ku ttp sabar. grr.

21. Malam ini saya akan :
tusyen. hmm. dan borak2 gn put. dan arep. maybe.

22. Esok saya pula akan :
berdengkur hingga ke petang.

23. Saya betul2 inginkan :
sebuah pisau. utk menikam usus org yg mencuri handphone ku.

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
muke mls mahu pegi darjah khas :P

25. Pusat membeli belah atau arked permainan :
ape kaitan dgn sy?

27. Bilik yang terang atau gelap :
bilik yg terang. tetapi separuh gelap.

28. Makanan segera adalah :
makanan laju?

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang adalah:
"put, handphone aku hilang doww"

30. Siapa yang anda nak tag?
mak saya. huu.

0 kutukan: