Saturday

semalam

aku ade mood la plak cte psl smlm. hmm. aku geram seyh gn sorang makhluk nie! bodohh kau makhluk siall. huhu. perampas kwn! i hate youuu! geram siut. huu. kau buat aku nanges ta keruan. kau buat hati aku panas. dan semakin panas. hampir mencecah 89 degree celcius da tawu? huhu. aku na g tndas gn put un kau kacau. ape nie? org na lepaskan hajat kau na kacau. eh law time tu aku TERlepas cmne? ah. di saat kau memegang puteri nur najihah, mata aku mula menjeling. hati aku mula terkopak. adess, real je. tp aku tahan je wei. na turon tangge neh, kau g tarek put. eh, sesedap mak kau je la tarik sahabat karib aku. naseb baek fhazlin ade. tp, aku ta layan. aku berlari. ke bergegas. ta egt sgt :P. naek tngge balek. denga2 ade makhluk pnggil nme aku. eh zizan! tp aku buat tidak tahu. aku menjeling dgn seikhlas hati. huu. sorryy yea zizan ;)) masuk kelas. duduk di kerusi. menangis. yes, menangis. bodoh nye aku. haihh. psl bnde kecik na nanges? lg2 pabila ku egt psl tragedi F tuh. ah, lupakan! bak kate daia ; lupakan yg laen! :P huu.

0 kutukan: